Att planera skiten ur sig men ändå vara kvar på noll


http://www.y8.com/games/Dice_Wars

Jag sitter och spelar Dice Wars för att chilla lite innan jag drar iväg till Thom, Ninni, Johanna, Sofia och Bulgarien.
Kommer bli en jäkla vecka, har packat och grejat hela dagen. Gäller att planera alltså. Och jag är typ sämst på att planera så det går ju som det går.

Det började för längesen med att jag blev släkt med min mamma och ett av mina främsta intressen blev därigenom att planera. Och då menar jag planera allt du nånsin kan tänka dig. Sånt sysselsätter jag mig gärna med. Inte för att jag har värsta planen för hur min framtid kommer se ut, eller jo, jag och Johanna har klurat ut hur vi löser Göteborg nästa år, men ändå!

Hur som helst; de senaste tre somrarna har jag rest runt och gjort så mycket skit på olika ställen av landet (ibland världen) så jag har blivit helt anti-packning. Man skulle kunna tro att ju mer jag packar, desto bättre blir jag. Men icke! Jag blir bara sämre och sämre för varje gång jag ska någonstans. Min packning till Bulgarien känns inte så bra som den borde, men jag antar att jag överlever ändå.

Så jag kanske har blivit bättre då? Jag har öppnat mina egna ögon i detta inlägg och insett att jag har förstått att jag inte behöver planera och packa så mycket. Slutet av kvällens bloggande förvånar till och med mig själv.

Nu ska jag återgå till Dice Wars, och sedan ska jag tänka över vad jag har glömt packa!
Ha det fint i skolan nästa vecka; I won't be there, muhaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0