Pang Prego-paranoia i Sunny Beach

Så då var man hemma från Sunny Beach som bestod av en veckas solande, badande, festande, och lyssnande på Pang Prego!
Det lät ju ganska normalt, förutom Pang Prego-grejen kanske. Alltså, jag är otroligt tacksam över mig själv att jag fixade det där med poddradio och tankade massa avsnitt innan resan. Pang Prego är riktigt asskönt att lyssna på vid poolen!

Och för er som missat detta program ska jag nu introducera detta i era liv lite grann...
Pang Prego är ett radioprogram som går på P3 söndag och måndag fyra till sex. Dock pallar jag aldrig lyssna på det då, så laddade ner gamla avsnitt till mobilen istället.
Programmet handlar om allt som är roligt ungefär, och dessutom är världens bästa Jesper "Andreas i Centralskolan" och "Jag vill ligga med Illustrerad Vetenskap" Rönndahl med!
BTW; har ni missat Centralskolan rekommenderar jag starkt att ni kollar det också, sjukt kul miniserie som gick på svt förut!


Men men, nu är grejen den att jag låg och sov på Sturups stengolv på mitt badlakan för två nätter sedan så jag är inte på topp just nu. Kände dock bara för att blogga lite :)
Det får bli mer en annan dag, nu ska jag halvsova till Simpsons och Family guy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0