Störd och Fin

Jag är sjuk, jag har någon sorts Rasslefeber. Har mått kasst sedan jag kom hem, och nu har jag fått feber och sjukt ont i halsen och nacken.
Men om det är på grund av Emmabodafestivalen så var det värt det. Det var hemskt kul, och jag tänkte dela med mig av några roliga grejer som hände. Kanske inte jättekul om man inte var där, men då var det galet roligt.

Lisa (smsar): Jag är på festival, har inte schema med mig
Sebbe (aspackad): Och jag.. jag är på festival, och jag har inget skärp med mig! Vafan liksom!?

En av göteborgskillarna: Det var en kompis som stod på parkeringen utanför sin lägenhet och grät för han hittade inte hem!
En av de andra: Kan ha varit på grund av svampen han ätit...
Jag: Eller så hade han precis flyttat så han hittade inte hem..?

Pär: Vill du gifta dig med mig?
Jag: Nej, jag har kille

Och så var det ju så att jag och Sofia sålde hamburgare för gratis biljett. Då kom det många skumma människor som hade massa skit för sig. Den bästa var tjejen som ville få 2 hamurgare till priset av 1.

Hon sa: Men vad förlorar du på det?
Jag: Jag förlorar inget, men grillen jag jobbar på förlorar ju på det, blabla..
Hon: Men vad gör det dig? Gillar du dem eller?
Jag: Gillar jag dig!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0