Chilling christmas

Helgen innan julafton handlar om bakning. I fredags var jag hos Thom och gjorde dumlekaka, cornflakeskaka, fudge, med mer. Idag var Thom hos mig istället, och vi gjorde glögg- och kaffetryffel, samt marsipangodis.
För det bästa med julen måste vara godiset.

Nu lyssnar jag (äntligen) igenom Oh no... it's christmas-skivan efter att precis stängt av Grim Fandango.
Grim Fandango är långt ifrån lika kul som Monkey Island. Jag saknar Day of the tentacle lite.
Jag lägger även över massa bilder från mobilen, så ska se om det fanns nåt fint där...

Jovisst fanns det fina bilder där, men jag lägger bara upp mitt och Johannas fina julkort som vi gjorde på julavslutningen i torsdags. Resten ska jag ladda upp på http://lisalull.bilddagboken.se istället!



Sen är det altid något konstigt med julen. Jag får alltid någon lustig känsla runt mig, men i år ska jag bara chilla, bara chilla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0