I mellandagarna

Inatt kunde jag inte riktigt sova
Funderade på om Maia Hirasawa undrar om det är någon som nynnar på hennes låtar om nätterna
För det gjorde jag


Men när det väl var dags att kliva upp idag på morgonen ville jag självklart ligga kvar. Dock försöker jag ta tag i mitt liv och masade upp mig vid elva-tiden.
Har spenderat min dag framför datorn (The L Word och surfande), och jag har planerat nyår. Den ska firas hemma hos mig, men mycket mera än så är inte bestämt. DU DÄR får komma om du frågar mig snällt!
Det blir tre-rätters: Toast med vitlöksost och tomat, tacopaj, och eventuellt daimglass. Eller det är vad jag (och Thom) har tänkt, hoppas att andra går med på det också.

Nyår brukar aldrig vara bra, så jag satsar på nåt litet sketet för att inte bli besviken.

Jag vill avsluta med att berätta att jag längtar till den 19 januari för det står på IMDB att den sjätte säsongen av The L Word börjar då. Och det är bra för har ca 5 avsnitt kvar att se, och jag har sett 5 avsnitt under 2-3 dagar nu. Illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0