Önskelista


I julklapp önskar jag mig, om det finns, kökssaker som ingår i samma serie som den gröna mixern jag har. Dock har jag inte sett det nånstans, så om det inte finns så önskar jag att det kommer.
En ny extern hårddisk vore nice - till exempel den på bild. Ca 500 gb är nog lagom!
Sen har jag ju inte läst Fight Club-boken ännu, så den vill jag ha, på engelska.



En såndär Volumemaster kanske inte vore helt fel heller!
Sen behöver man ju självklart alltid pengar, speciellt till sommarens bravader i form av diverse festival och liknande. Vill ju tatuera mig nån gång i framtiden, så sparar till det! Finns sjukt mycket jag vill göra om jag hade lite extra pengar.

Sen måste jag ju säga att jag inte bara önskar mig massa saker. Jag önskar mig en bra framtid efter gymnasiet (och alla andra!), jag vill ha en bra vinter utan några utbrott med mer, med mer.

För en gångs skull ska jag nu inte gå och titta på The L Word, utan jag ska nu ta bussen in till Thom. Och ikväll är det musik på Monokrom, så kom gärna dit och softa.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0