Krackelibrankelfnatt


Hejsan så mycket, välkommen!
Lisa har en blogg, den heter brankelfnatt för att krackelibrankelfnatt fanns redan
Gallimatias också, attans!
Men brankelfnatt funkar också, det är ordet Oppfinnar-jocke gjorde till Gizmokvacks aktiveringsord. Sedan kom det sig så att Fenton Spadrig sa detta ord som en svordom.
Om någon har missat denna sköna, tecknade serie som gick på Disneydags förr i tiden (det kanske till och med hette Disney-timmen eller nåt sånt då?) så är det iallafall Ducktales vi pratar om!
Du vet, "Joakim von anka och tre knattar, woohoo!"

Förresten
Jag har startat en blogg
Äntligen säger jag, jag vet inte vad resten av världen tycker :)
Jag har velat göra det länge, droppen blev när Thoms (min pojkväns) mamma övertalade mig!

Jag kanske inte är världens bästa människa på att förklara saker, men jag ska fanimig ge mig tusan på att försöka!
Lycka till, Lisa! :)

Kommentarer
Postat av: Martin

Jag ser fram emot att läsa om dina äventyr :)

2008-07-19 @ 18:29:28
Postat av: Fifiona

haha det var verkligen på tiden Lisa! :P

2008-07-21 @ 12:17:04
URL: http://livetenligtfiona.blogg.se/
Postat av: Furienna

Kul att du kommer i håg Fentons helfestliga ord! (Jag bara älskar Fenton, så är det bara.)



Åh, jag minns när jag var liten! Då var jag nästan rädd att säga "krackelibrankelfnatt", för jag trodde att då kunde Gizmokvack-dräkten komma flygande genom luften och sätta sig på mig.

2008-10-16 @ 03:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0