Måndag i november

Jag ägnar min eftermiddag åt att läsa bloggar. Letar efter nån kul. Hittar inget speciellt.
För jag vill ha inspiration!
Lite sådär ibland blir jag sugen på att göra nåt, men jag vet inte vad. Jag är sugen på att vara kreativ (vilket var tänkt att vara på bilden idag, men kära lilla Ann var sjuk så jag åkte hem och fikade).

Jag har tagit fram tidningen Ponton, som nu ligger framför mig. Klickar på random bloggar jag hittar på bloggtoppen och googlar på ord jag inte förstår och saker jag vill veta. Jag lyssnar på musik och äter marknadsgodis.

Jag vill ta fram ett staffli och kladda.
Jag vill stöka ner hela köket med middag, kakor, med mer.
Jag vill skriva ord på papper (eller i Word) och associera till livet.
Jag vill julhandla, internetshoppa, jag vill ha tusen flikar öppna i Firefox.
Jag tittar på bilder på www.ffffound.com.
Men jag kommer ingenvart!
Vad ska man göra när man är såhär?

Hittade en bild som beskriver min dag rätt så bra, klicka här!
Jag tror jag sätter mig och tittar på några avsnitt av The L Word eller Boston Tea Party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0