Hjule hjus

Jag har sett Navid Modiri och gudarna igen.
Det var ett jävla tjat om dem
Men det har jag gjort!
Bilder ska komma så fort jag lånat Johannas kamera.
Min är ju sönder, uscha :(

Jag har gjort så mycket denna helg så jag vill bara slappa
Skippade yogan idag för jag vill hellre se på tv-serier
Har tittat på de senaste Californication-avsnitten och håller just nu på att ordna med The L Word och Jericho-avsnitt.
Lägger över från datorn till min externa hårddisk och det tar ju sin lilla tid med USB.

På tal om det - kanske ska man önska sig någon ny slags hårddisk i julklapp.
Och på tal om det - en annan sak jag önskar mig är julklapp är presentkort på tatuering.
Konstig formulering, men så är det
Vet vad jag vill ha nu, ska bara försöka rita det på nåt sätt
Jag är sämst i världen på att rita men försöka duger!

Sen ska jag ta och färga mina gröna slingor igen
Men det får bli när jag har tid :)
På lördag ska jag baka pepparkakor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0