Eventuell onsdag

Tänkte ta och blogga lite. Vet dock inte vad jag ska skriva om, vilket försvårar det hela lite. Det är världens softaste vecka i skolan, men det blir värre nästa vecka!

Vecka 48
Måndag: Bild-Ann sjuk - "slutar" vid 12
Tisdag: Heldag skola, *gäsp*
Onsdag: Skola mellan kl 2 och 4
Torsdag: 1 ½ timmes webdesign
Fredag: KPT-dag (pga rugbyn) = fest!
Lördag: Baka pepparkakor månne?
Söndag: Ännu mera slapp

Vecka 49
Skit som ska göras...
* 2 svenska uppgifter
* Egen idrotts-lektion
* Plugga historia-prov?
* Retorik-uppgifter



Sådär, nu har jag lite koll iallafall. Och min eventuella stalker vet var jag är om han behöver mig (hemma hos mig eller Thom och slappar röven av mig, eller pluggar som fasen)
Ska nog lägga ner lite av fritiden att ta lite fina foton eller något sånt. Nåt vill jag göra (som sagt i tidigare inlägg).

Behöver tips på bloggar att läsa, samt kul aktiviteter att ägna mig åt.
För tillfället går fritiden ut på tv-serier, Dice Wars och Monkey Island 3. Eventuellt lite Friskis o Svettis också.
På tal om det så tror jag inte att jag kommer palla Friskis en termin till - tyvärr. Inte för att det är tråkigt egentligen, utan jag vill ha omväxling. Funderar på att skaffa kort till Äventyrsbadet och simma lite på eventuella håltimmar i skolan och liknande.

Avslutningsvis: DAGENS ORD: (om du inte redan listat ut det) EVENTUELLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0