Himlen lär inte hålla det emot dig baby

Sitter i sängen och dricker te och äter knäckebröd man köper på IKEA. Spelar Dice Wars och undrar varför det laggar när jag lyssnar på Navid Modiri och Gudarnas nya skiva. Den heter Allt jag lärt mig hittills och är sjukligt skön. Den har inte släppts än, men den finns att höra på deras MySpace. Det passar mig utmärkt med tanke på att jag ska till deras hemstad Göteborg på lördag och lyssna på dem live. Då är det alltid kul att kunna låtarna, och det kan jag nog nästan redan!
Om du har några tips på kul saker att göra mer i gbg, så vill jag gärna höra!

Gräset är inte alltid grönt
Himlen är alltid blå
Och så lite grå men det löser sig
När stjärnor och planeter visar sig
/Lisa

Strax dags för slagsmål men först kommer blåsljud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0