Smälla igen dörrar och gå bestämt

Jag sitter på Multimedian och lysnar på The Subways. Jag tänker lite på allt som kan, har kunnat, har, och inte har, gått snett. Hur stor andel av mina stora val har skitit sig, och hur har andra människors val påverkat var jag är idag? Jag sitter och filosoferar lite grann och jobbar i Dreamweaver.
Jag önskar lite grann att jag hade något smart att säga nu, men jag tror inte jag har det. Eller nåt har jag väl, bara inte just nu.
Jag har funderat lite på om man skulle skaffa sig ett jobb. Jag har fruktansvärt lite pengar just nu, men tyvärr rinner även tiden iväg utan att jag hinner tänka. Finns det nåt jobb som passar mig i detta läge? För jag bor ju,. som man säger, utanför stan, det tar två timmar för mig att ta mig mellan sängen och skolan varje dag om jag inte sover hos Thom. Samt att jag fick tummen ur och började träna denna höst. Och sen är mitt schema ganska så pissigt vad gäller att ha tid över.

Sen är det inte så mycket mer jag funderar över den här tisdagsmorgonen. Eller det är det väl, men varför lägga andra människors dyrbara tid på att jag ska rabbla massa saker hela tiden?



Kommentarer
Postat av: Martin

Om du fortsätter med Dreamweaver kanske du blir vass på det, då finns det massor av distansjobb du kan söka :) Annars, kolla t.ex. med de lokala matvarubutikerna och viktigast av allt (som alla säger) kontakter, kolla med alla dina kontakter! Päron, kompisar, släktingar.. nån sitter säkert och lurar på ett jobb! Lycka till vännen och ha en fin dag i höstsolen. Kram

2008-09-23 @ 12:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0