Vänskaps-inlägget

Tänkte ta och publicera lite dikter, för dem skriver jag lite när som helst som till exempel i mobilen på bussen, sen kan jag bara ta och lägga in dem här (om jag är stressad men ändå inte). Just den här dikten är inte asny, men jag tror inte jag publicerat den innan. (Sista feta raderna hör inte ihop med dikten).
Sen ska jag även ta och se om jag ska göra nåt med designen av bloggen, men det kommer med tiden isåfall!

Vänskapsband

Det gör ont när banden bryts
Blodet sprutar men
Vi överlever
Vare sig vi vill det eller inte

Det krävs en viss kraft
För att knyta dem samman igen
Och den kraften är alldeles för stor
För mina arma armar

Vi bröt dem båda två
Vi drog i varsin ände




Musik i din ådra
Genom halva Sverige
In i mina vener, artärer
Bästa knarket görs på toner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0