Abstinensbesvären

De senaste dagarna har jag känt mig helt konstig. Typ som att jag inte riktigt lever utan bara betraktar mig själv i livet.
Jag lever något oerhört i framtiden också.
Men nu vet jag varför jag sitter och drar i håret och mumlar för mig själv. Jag har inte kollat på TV-serier på HUR LÄNGE SOM HELST. Jag behöver Dexter nu, en portion Chuck till stackars Lisa! Visserligen har jag Anders & Måns-avsnitt o kolla på så får ta tag i det efter duschen sen.

Dessutom fick jag inget sommarjobb idag heller. Och jag har massa uppsatser att skriva som jag inte tänker göra ikväll. Ingen bra idé när man sitter och skakar och inte kan hålla nåt i huvudet mer än 10 sekunder.
Avslutar med en liten bild på mig och min pyjamas. Höga klackar att gå in innan balen också. Alltid nåt, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0