Bästa dagen på länge

Min abstinens verkar nu ha gått över, och det gick ju snabbt och skönt
Så därför har det varit en bra dag idag
Jag fick jobb på KREAB 2-3 veckor
Så därför har det varit en bra dag idag
Men sen fick jag även jobb på turistbyrån
Så därför har det varit en bra dag idag
OMG på den du!

Så nu vet jag inte om jag ska ta båda eller bara turistbyrån. Det beror förstås på vad jag hinner. Det jag tänker på är dock att jag gillar pengar och för tillfället är i väldigt stort behov av det då jag ska skaffa lägenhet i höst. Så det vore perfekt med lite pengar då.
Kruxet med det då är att jag är så jävla lat. Jag älskar att sova och slappa. Men en sommar borde man klara eller hur? Ja, det måste jag göra!

Fler anledningar till varför det har varit en bra dag:
  • Jag har varit sysselsatt hela dagen
  • Projektarbetet är klart och ska lämnas in imorgon
  • Jag har köpt studentklänning
  • Jag har räknat ut hur jag ska kunna ha på mig min studentmössa utan att öronen sticker ut (jag sätter den lite snett med ett öra i mössa och det andra utanför)
  • Jag har köpt kuvertväska och ilägg till mina balskor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0