Dexter, påsk och lite till

Det finns en anledning till att jag varit lite inaktiv på bloggen på sistone. Anledningen heter Dexter Morgan och är en sjukt bra tv-serie. Inte den bästa jag sett (den som följt bloggen sedan tidigare bör veta vilken det är) men den ligger klart högt i topp.
Jag har tre avsnitt kvar på andra säsongen just nu och förmodligen går jag och kollar på dem så fort jag skrivit klart detta.

 
Men fler saker har hänt sen sist. Min kära kusin Åsa har fått en liten son vid namn Isak! Jag hade tippat på att det skulle bli en Ida men så blev det inte. Gör i för sig ingenting alls förutom att jag gissade fel. Jag ska försöka visa senare idag eller i veckan varför jag tippade på en tjej.

Men nu har jag bara en sak kvar att säga; Glad påsk! Jag ska ha ett underbart lov nu för det behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0