Det var stadsfesten det

Nu är stadsfesten i Kalmar slut och trots att jag jobbat och inte kunnat vara ute hela nätterna så har den varit mycket trevlig! Dock hade jag inte med mig kameran så dessa (charmiga?) mobilbilder får duga.

Hoffmaestro var fint, så fint! Till och med Thom gillade det för de har ett sånt jävla drag på scenen och kan verkligen få hela publiken att hänga med. Man kände sig full efteråt, trots denna alkoholfria tillställning.

Sen var jag på jobbet hela dagen igår och drack saft och kryssade i antal turister som besökte mig.

Mina bilder på Salem Al Fakir var mindre lyckade. Vi var trötta och satt på en bänk hela spelningen men åh så vackert det var! Han spelade en så himla fin låt som jag måste leta upp. Kanske finns den på hans senaste album men jag kände inte igen den. Ska kolla upp det sen.
Edit: One of the others heter den fins låten!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv:

måste man, så ska man tycker jag. men det är sanneligen lurigt att hitta en balans!



jasså, hur kunde du inte tycka om henne?

Laleh's vill jag faktiskt också lyssna på.

2009-08-09 @ 15:10:20
URL: http://sisterdisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0