Hellre jul än aldrig

Jo det har ju varit jul då och jag har blivit lite förkyld och har inte orkat blogga. Men jag har inte haft något vettigt att säga heller! Inte många fina julbilder jag fick till men här kommer några få från själva julafton. Hos mormor och morfar blev det verkligen inga fina bilder.

Albin och Mollie




Isak var himla nöjd i mitt diadem

Sen blev flickorna Landtreter trötta och dubbades till SuperIsabella och MegaMollie! Skymta även strykbordet jag fick i julklapp, haha.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv:

det var bra citat måste jag säga.

alla älskar den filmen typ, men jag har inte sett

den på flera flera år och gillade den inte.

förmodligen pga våldet, men jag ska ge filmen en chans till.

2010-01-04 @ 23:59:10
URL: http://sisterdisco.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ha ha ha vilken bra bild på lilleman, kan du inte sända över den bilden till mig :)

Kram

2010-01-06 @ 09:44:43
URL: http://knosbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0