Den hypokondriska skvallertanten

Nu har jag insett det - jag är en skvallertant. Jag är lite som Alice i The L Word när hon får reda på att (OBS Spoilervarning!) Jenny och Shane blir ihop. Min vän Johanna har tittat lite på serien men inte allt som jag har sett. Ändå kunde jag inte hålla mig från att diskutera (OBS Spoilervarning!) den gravida tjejen med skägg.
Måndag är dagen då jag får se nya L Word-avsnitt, tisdag är dagen då jag kämpar så gott jag kan för att inte avslöja för mycket. Men det skiter sig alltid.

En annan sak som är väldigt mycket jag är att vara hypokondrisk. Kanske inte så allvarligt så jag springer till doktorn hela tiden (jag har ju en sjuksköterska i hemmet!) men tillräckligt för att gå runt och tycka synd om mig själv lite då och då.
För två veckor sen ungefär var jag dödligt förkyld och förra veckan gick jag runt och mådde illa.
Illamåendet målade jag upp som vitaminbrist, följd till förkylningen, dålig syn, och till och med diabetes!
Till råga på allt detta hade jag ont lite överallt också - stack mig på fondue-spettet i handen, träningsvärk, brände mig på öronen av hårfönen, trött, torra läppar, skoskav.
Som ni kanske förstår är det alltid nåt fel på mig och det är bäst att ni vänjer er för jag trivs med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0