Hjärnan faller sönder och jag har blivit hopplös

Som ett litet tillägg på det jag skrev för en stund sen vill jag bara säga att jag känner mig fruktansvärt understimulerad i skolan för tillfället. Det enda som känns lite vettigt är Virtuella Miljöer-kursen, sen är resten BLAH! Det skulle kunna vara lärorikt men lärarna verkar ha fått en släng av "gör alla kurser tråkiga-sjukan".

Därför känner jag för tillfället ett stort behov av att lära mig saker. Det känns som min hjärna långsamt ruttnar sönder och jag vet inte om det värsta är att jag tror att den gör det eller att den faktiskt gör det på riktigt.

Imorgon ska jag och mamma till Karlskrona så jag funderar på att köpa en bok om något lärorikt där men det känns också som lite slöseri med pengar. Kan man på ett effektivt sätt lära sig saker på internet eller liknande? Hjälp!

Jag är desperat nog för att plugga in saker och göra prov åt mig själv. Och då måste jag säga att jag är fruktansvärt desperat!

Kommentarer
Postat av: Ninni

jag känner precis samma sak som du, och känner åxå hur hjärnan bara ruttnar bort p.g.a. att den aldrig får användas. Så om du kommer på någonting vettigt så får du mer än gärna sprida det vidare till mig.

2009-02-16 @ 17:41:03
URL: http://ninnitour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0