Puss puss på min lilla dubbelfitta

Jag har blivit engagerad i Pang Pregos diskussion om konstiga ord som finns i T9 på mobilerna. Är det inte väldigt konstigt att "dubbelfitta", "negerhora" (dock inte bara "hora"), "zigenarpack" och "stålmusfitta" finns med i T9?
Någon borde ha som arbete att bestämma ord som ska och inte ska finnas i den ordlistan. För om man nu skulle behöva skriva zigenarpack (jag har svårt att tro att så många använder det ordet) så kan man ju faktiskt lägga in det ordet själv.
Dessutom finns "självmordsbombare" med, men inte "världsfred".

BTW älskar jag att solen lyser utan ett moln på himlen idag. Var nyss ute och gick med Ninni och ute och går är jag bara när jag är kär i dagens väder.

Kommentarer
Postat av: Johanna.B

Mycket konstigt, jag håller med! Bra citat du har i headern också, Krunegård är kung! :)



Kram

/Johanna

2009-02-15 @ 22:23:13
URL: http://www.johannabillingskog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0