Tinnitus och guldkoppar

Jag har kommit på en ny anledning till varför jag känner mig yr om dagarna: tinnitus! Jag och mamma har lekt House idag och kommit fram till detta. Ända sedan lektionen vi hade om tinnitus har jag letat efter symtom och det är inte omöjligt. Det piper i öronen om kvällarna, jag får lock ibland och jag blir yr pga att balansen blir sämre.

Idag köpte jag en lila tröja för 15 kronor. Jag tror det kommer bli en lila vår.
Och på alla hjärtans dag fick jag nåt jag pratat om länge av Thom. Sex guldiga koppar med tillhörande guldfat! Jag ska dricka ur dem i höst i vår lägenhet.
Ska försöka ta ett bra kort på mitt rum imorgon som fått nygammal fåtölj och lampa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0