Vad vore teknik utan datorer

Jag tror aldrig jag haft ett riktigt nyårslöfte förut så jag ska kämpa för att hålla det. Inte bara för att må bra av att ha någon slags karaktär (för det har jag inte) utan för att jag verkligen vill flytta, nu nu nu!

För tillfället sitter jag i skolan och gör ingenting i väntan på lunch. Jag har ett permanent hål i mitt schema varje torsdag och det innebär väl oftast att man sätter sig vid en dator och låter tiden gå. Dock hittar jag inget kul att göra mer än att spela Dice Wars och det spelade jag i 1 ½ timme på webbdesignen tidigare. Jag måste hitta nåt att göra innan jag dör, jag ska iallafall hitta en bild att förgylla detta blogginlägg med...


Sådär nu ska jag bara avsluta det här och snart gå på lunch... Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0