Våren är till för datorspel

Mitt nördiga jag har varit upptagen med TV-serier ca ett halvår men jag börjar få andra planer för våren...
Först och främst ska jag förmodligen spela klart Grim Fandango, dock tyckte jag inte att det var lika kul som t ex Monkey Island. Jag gillar apor och isolerade men kul karaktärer mer än spanska skelett.










Sedan läste jag i Rocky om ett nytt peka-klicka-spel vid namn A vampyre story och jag blev himla sugen på att testa! Den fick trots allt 4/5 som betyg och recensenten skrev att det fick honom att tänka på Lucas Arts. Och jag älskar Lucas Arts.









För det tredje släpps snart The Sims 3, och som en trogen gammal Sims-spelare är det ett måste. Det var trots allt ca 10 år sedan jag först spelade det och det är alltid kul att följa utvecklingen av Sims. 19 februari om jag förstått rätt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0