L.A-dreams

Det sägs att det är tråkigt att observera en människas drömmar. Det sägs att det är samma sak varje natt, och jag tror att detsamma gäller tankarna om dagen. Som att jag ältar samma saker om och om igen.
Jag skulle utan problerm kunna börja skriva något random om The L Word nu, men det skulle bli tråkigt, i längden. Eller så gör man det till en grej. Ja, så är det. The L Word är min, och Ninnis, grej. Nu har jag en ursäkt.

För visst är det så - när man har en sak i tankarna väldigt ofta är det inte konstigt att den också landar på bloggen. Mina såna tankar råkar bara vara om ett antal homosexuella kvinnor i Los Angeles.

BTW, jag vill bo i L.A. Det verkar som ett härligt liv.

Kommentarer
Postat av: Ninni

hahaha, L-word är deffinitivt våran grej! =) Och jag kan knappt vänta tills jag kommer hem och får se avsnitten =) Lite nyfiken på att veta vad det är du tänker åxå, we'll talk about that ;)

2009-01-22 @ 21:12:27
URL: http://ninnitour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0