Lat men upptagen

Jag är en lat människa. Men jag är samtidigt en människa som gillar att göra massa saker. Som små projekt jag startar men, eftersom jag är en lat människa, kanske inte avslutar. Kanske tar jag ett år på mig, kanske lägger jag ner det.
Jag tänkte jag skulle berätta lite om mina små saker jag har för mig...

Samla ihop mina dikter och på nåt sätt göra en diktsamling.
Började med: november 2008
Beräknar vara klar: i sommar kanske

Jag har planer på att göra en julkalender i Flash till nån unge nästa jul.
Började med: december 2008
Beräknar vara klar: förhoppningsvis i slutet av november, men troligen inte.

Samla ihop recept jag gillar, snygga till i Word, och sätta in i en pärm till framtiden.

Började med: vet inte...
Beräknar vara klar: fortsätter till jag är nöjd.

Blogga.
Började med: juli 2008
Beräknar vara klar: aldrig :)

Samla ihop bilder att framkalla och sätta in i album.
Började med: ska börja när jag orkar
Beräknar vara klar: börjar som sagt när jag orkar, så avslutar när jag har lust.

Fylla min terrabyte med musik och film.
Började med: juldagen 2008
Beräknar vara klar: när den är full så är den, då får man köpa en ny

Spela klart Grim Fandango och andra gamla Lucas Arts-spel.
Började med: för 1-2 år sedan började jag med Monkey Island
Beräknar vara klar: spelar när jag är sugen, så det är svårt att säga

Kommentarer
Postat av: Max

haha golista få jag säga!

2009-01-12 @ 19:47:24
URL: http://maxtorstensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0