Best of Hultsfredsfestivalen 2009

Nu har jag laddat upp bilder från Hultsfredsfestivalen på min bilddagbok för det är smidigare än att göra det här. Gå alltså dit och kolla på dem! Dock fick jag inte in alla nu men mer kommer så fort som möjligt. Mina favvo-bilder kommer här...
Jag och Josefine! Och Johanna då, men hon är inte så blek som vi så det är orättvist.
Freja (Josefine sa att det var hon men vet inte hur hon ser ut!) och KRINGLAN! Obs! Han är hetare irl för fick fasen inga bra kort på honom.

Men sen orkar jag inte ladda upp fler bilder här, ville bara skryta lite om mina Pang Prego-fångster. Nu ska jag gå och tycka synd om mig själv (på min lediga dag!) och vara allmänt emo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0