Hultsfreds-Krunegård

Jag är hemma från Hultsfred men min kamera glömde jag hos Thom. Ska dit imorgon efter jobbet så då ska jag ladda upp lite fina bilder och härliga historier! Min mobil gick sönder (vad annars!?) men hade ju kvar minneskort och sim-kort iallafall!

Tänkte ladda upp en liten film när Markus Krunegård spelade men jag orkar inte ens det för jag är så fruktansvärt trött. Istället lite fina textrader från honom:

"Den här staden är ägnad dig
Alla gator hånar mig"

"Alla filmer, alla böcker handlar om dig
Alla ryggar tillhör dig
Tills jag går fram
”Förlåt jag trodde det var nån annan”"


"Vi vill ju bara andas, sova och andas. Om vartannat inget mer"

Så där. Mina kärleksrader från låtarna Samma nätter väntar alla och Ibland gör man rätt ibland gör man fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0