Hultsfredsfestivalen here I come!

Imorgon drar jag och Johanna till Hultsfredsfestivalen! Spenderade i stort sett hela gårdagen med att packa (fast mest tid gick åt till att försöka att inte smälta i värmen och försöka hålla datorn igång så att jag kunde bränna skivor).
Mycket därför jag inte hunnit blogga så mycket. Plus en massa annan skit. Men jaja, allt löser sig här i världen, så är det! Ville mest bara säga att det inte kommer några blogginlägg nästa vecka, men absolut när jag kommer hem (så länge jag inte blir av med kameran)!
Om du har nåt spontant tips om vad jag inte får glömma att packa så kommentera gärna. Jag har med mig allt från bikini till regnkläder, plastmuggar till såpbubblor, och solskydd såklart!

Ha en fin nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Va rädd om dig kusin vitamin!

2009-07-04 @ 15:08:37
URL: http://knosbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0