Grattis Lisa i efterskott

Nu är min student och min födelsedag slut. Alla fina saker jag fått under juni månad lade jag på vårt "finbord". Dock kunde de inte ligga där hur länge som helst så idag efter jobbet plockade jag upp det i rummet. Nu är det fullt under sängen och i garderoben så nu måste jag flytta snart.
Hur som helst tänkte jag att jag tar lite kort på det samtidigt, men jag gav upp efter följande kort...

Vinkaraff från -40 eller 50-talet av Thoms familj

Shotglas, även dessa gamla och fina, av Thom. Fick sex stycken, så har tre färger till.

Av familjen fick jag fyra sådana här koppar "lite på skoj" som mamma sa.

Pärlor fick jag av Åsa och den fina pärlplattan av Isabella. Visst är jag lik?
Som sagt så gav jag upp fotandet ungefär här och tog kort på bordet istället...


Men tack så jättemycket alla andra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0