Trötta tankar

Nu har jag varit jättenörd. Jag har skaffat The Sims 3. Sprungit runt i hela Kalmar och efter många om och men köpt spelet. Trots att det är ett helvete att åka buss på söndagar så överlevde jag. Dock kommer jag aldrig mer göra om det, jag tror man kan dö av den tristessen.
Ville bara informera om det, orkar inte skriva nåt mer om det för jag är trött.

Andra saken jag ville säga är att jag längtar till Hultsfredsfestivalen. Jag blev sjukt sugen på Öland Roots i lördags, då det var klassfest hos Johanna och vi lyssnade på en skiva hon hade döpt till "Roots -07". Det var kärlek! Dock jobbar jag under den festivalen, så jag får vara utan det i år. Så då vet ni det.

Sådär, nu har mitt trötta sinne delat med mig av några saker. Nu ska jag kanske försöka få ihop lite student-tackkort och lite. Imorgon jobbar jag på turistbyrån igen så kom in om du har vägarna förbi i Bergkvara! Men bara imorgon, sen jobbar jag på Kreab ett tag.

Ha det gutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0