I anteckningsblocket

Nyss hemkommen från jobbet (Kreab). Ligger i sängen och lyssnar på Lilla Al-Fadji i P3 och ser på dagens anteckningar. Anteckningar jag antecknat på jobbet då jag känt mig ensam men ändå haft något att säga till någon. Så istället för att smsa någon och istället för att skaffa riktig twitter (och nyta twittra på jobbet) har jag skaffat en egen liten twitter. I mitt anteckningsblock.
Back to basics! Så här ser mina "twitter-inlägg" ut:

"Jag har ont i magen. Behöver kaffe. 20 minuter kvar!"

"Förmiddagsfika intaget. Väntar på att magen ska vakna och må bättre"

"Skillnaden mellan Pang Prego och Morgonpasset Sommar är Claudia Gallis skratt i bakgrunden"

"Simons skämt kommer ta livet av Claudia innan sommaren är slut"

"Varför blev jag sugen på filmen The Patriot av Green days låt 21 guns!?"

"Har jag fått tinnitus på högra örat?"

"Någon borde göra ett nytt intro till Brunchrapporten! Vad som helst skulle vara bättre!"

Så där, det var dagens skörd. Jag la av vid lunch-tiden. Vet inte exakt varför men ändå. Kanske gör samma sak imorgon, för det hjälper när man är ensam på kontoret, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0