Det bor en tant i min kropp

Jag börjar bli omodern. Pärlplattor och LAN kanske hör till ungdomen men allt annat jag gör nuförtiden känns himla tantigt. I torsdags började jag brodera och lärde mig korsstygn, jag har burit in den gamla radio- och kasettspelaren (se bild) i mitt rum, jag älskar gamla saker och jag är jättesugen på att lära mig saker från pensionärer, the list goes on...
Jag ser inget negativt med detta utan det är mer ett konstaterande.


Big News! Jag gillar dagens sak man kan göra på 365saker.se ("Skrik ut din ilska"). Man kan lätt jämföra det med mitt inlägg på 365sakerkalmar.wordpress.com för sex dagar sen. Jag tar åt mig äran fullt ut, oberoende om det är meningen eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0