Luftmadrass- och festivaldrömmen

Jag hade en dröm inatt. Eller snarare idag på morgonen när jag snoozade. Men ändå.
Jag befann mig på parkeringen mellan Baronen och muren i Kalmar och i träden hängde nyckelband och luftmadrasser. Allt kostade två kronor styck och mannen som sålde det tyckte att det var ett rimligt pris. Mannen var alkis och buddhist och berättade om sin religion (jag skulle ha buddhism-prov första lektionen). Mannen spelade även i ett band väldigt likt Slagsmålsklubben och jag fick följa med upp på scenen, som uppenbarade sig i hamnen, och dansa och ta kort på publiken. Jag skrattade och sjöng med i texten som inte fanns. Jag mådde himla bra idag när jag vaknade.

Vore det inte fint om det hängde luftmadrasser och nyckelband i träd? Och vore det inte fantastiskt med festivalsommar nu?

Kommentarer
Postat av: Ninni

hahaha, gud vilken mysig dröm,förstår att du var glad när du vaknade upp ifrån den. Jag menar, jag blev glad bara av att läsa om den :P

2009-03-18 @ 23:28:13
URL: http://ninnitour.blogg.se/
Postat av: Fifiona

Gjort ett halsband till dig av pärlor om du vill ha d? Du kan väl mejla din adress lr msn? om du e sugen då vill säga ;)

2009-03-25 @ 20:24:00
URL: http://fifiona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0