Mörkrädd i mars

Jag har nästan gjort det igen. Tagit sönder en teknisk pryl alltså. Idag vägrade min mobil starta på morgonen och jag fick smått panik över att jag inte skulle kunna lyssna på musik på bussen till skolan (för mp3-aset funkar ju inte heller). Men jag fick igång den. Men då var mobilfan urladdad. Vad är grejen med det? Så jag hann ladda den några minuter (den höll under hela bussresan) och så fortsatte jag smygladda den under webdesign-lektionen. Ska köpa nytt batteri så fort jag kan. Bara för säkerhets skull.

Anledningen till att jag sitter vid datorn och berättar det är för att jag nyss kollat på Dexter. Jag är ensam hemma och fruktansvärt mörkrädd. Jag är en sån som kan bli rädd för vad som helst, och jag vet att jag borde kollat senaste Chuck-avsnittet istället, men jag tänker se ännu mer Dexter så fort jag skrivit klart detta.

Och nu när The L Word är slut (och vi fortfarande inte kan vara säkra på vem som dödade Jenny) behöver jag en ny dag för nya tv-serier. Det blir alltså världens bästa Chuck och jag tror dagen blir onsdag. Chuck-dagen alltså! (Och alla andra dagar blir Dexter- och Reno 911!-dagar).

All denna mörkräddhet ger mig huvudvärk

Kommentarer
Postat av: Clara

vet du, du har en grymt härlig blogg.



smajl :)

2009-03-27 @ 18:19:46
URL: http://claraslife.devote.se
Postat av: Jock3

Du har en fin blogg och en otroligt cool stil :)

2009-03-30 @ 22:41:37
URL: http://www.lastfm.se/user/Jock3grynder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0