Extasen 2009

Extasen är ett litet happening på min skola Lars Kagg. Extasen är namnet på en tidning med diverse skämt, samt att varje tredjeklass får 4 egna sidor att fylla. Till detta hör att man ska klä ut sig, dra ut på stan och försöka sälja dessa tidningar. Detta gjorde jag igår.
Jag, Johanna, Sofia och Elin klädde ut oss till Baywatch, Valle var brottare och Martin var Mario. Jag hade ingen kamera men lyckades ändå knäppa några bilder med mobilen.

Knattarna brottades med Valle. Tyvärr fick jag inget bra kort på Valles fina dräkt.

Martin hade gjort kläderna själv. Sjukt nice!

Det var lite flottrace vid fängelset också.

Jag och Fia. Fick detta fina kort av Joel!

Joel tog även kort på vårt lakan. Den ska med till Hultsfredsfestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0