Intensiva Lisa

Jag har en hektisk men rolig vecka både bakom och framför mig, för halva veckan har ju gått. Har haft redovisningar och grejer, arbeten som ska vara klara, måndag till onsdag och igårkväll drog jag till Thom efter skolan och bakade kladdkaka. Efter en dusch tog jag sedan bussen in till Kalmar och byte mot Färjestaden på Öland. Där mötte jag Ninni, hennes familj och lite andra på Stickcafé. Stickcafé är ungefär så mysigt som det låter; lite fika och i mitt fall broderi.
Jag, Johanna och Sofia drog sedan till KM efter ett snabbt besök på Burger King.

Idag var en ganska lugn dag fram till klockan fem. Då tog jag bussen från Thom hem till Torsås men jag stannade inte där länge, utan jag hämtade bara bilen och körde till Karlskrona för att hämta mamma och hennes kompisar. Först nu, strax efter åtta kan jag komma hem och varva ner.

Men det håller inte länge. Imorgon ska jag klippa och färga håret, och jag tror min frisör Petra ska prova balfrisyr på mig. Det tar förmodligen en stund så som tur är ska jag dit redan vid tio på morgonen. Och nåt som också är tur är att jag får låna bilen imorgon till Thom igen. Där ska jag i för sig bara lämna min väska för sedan ska jag iväg till parken och mysa (i mån av fint väder). Och till sist blir det Söderport och Kultiration!

Lördagen blir lugn, men på söndag är det bal! Det ska bli spännande att gå igenom denna helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0