Lite lördagsmys

Framsidan av mig är nästan röd efter tre dagars solande men min baksida däremot är fortfarande blek. Jag bakar minipajer igen för de var goda och sedan får jag ta tag i att skriva klart min religions-uppsats om bibeln. Även ledarskaps-uppsatsen ska vara klar snart och nästa vecka är det historia-prov (om jag minns rätt) och det känns himla tråkigt.

Imorgon har jag fått mamma att åka med mig på loppis i Bjursnäs. Jag vet inte om den är bra men det återstår att se. Förmodligen missar jag Gullabo marknad nästa helg på grund av Extasen så då missar jag den loppisen.

Och till sist... Jag råkade köpa kesella vanilj istället för vanlig när jag skulle göra minipajerna. Så vad kan man göra med den? Använda den som glasyr och göra dessa söta muffins kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0