Mina nya ramar

Blogg.se har inte riktigt funkat som det ska de senaste dagarna, men nu fasen blir det bloggande haha. I lördags köpte jag tre tavelramar på loppis för en guldpeng styck, och planen är att måla eller betsa dem, för de är helt obehandlade. Men vad ska jag ha i dem då? Grejen här är att jag började med noll idéer, men efter en halvtimmes surfande och googlande har jag alldeles för många! Så antingen solla eller köpa ännu fler ramar!

Först hittade jag den här - NOFX's nya skivomslag som är sjukt snyggt!

Klippa ut lite fina mönster från dessa? Går ju faktiskt att ändra färgerna på dem också.

En cool affisch?
Thom vill ha en bild på Måns Zelmerlöv, men jag vet inte hur det blir med det...
Vad mer kan man ha för fina tavlor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0