Festivallöst halvår

Det är november och nästan så lång tid det nånsin kan vara till sommarens festivaler. Jag längtar så jag dör för jag är lite uttråkad här.

Emmabodafestivalen är ingen tvekan om att jag ska till - dit kommer alltid massa bra band och härligt folk så den är spikad. Men igår släppte Peace & Love lite band, sådana som Ingenting, Kultiration, Kim Wilde... Men inte minst NOFX! Jag vet jag har sett dem förr (på West Coast Riot (åka dit också!?)) men eftersom de är bland mina favoritband och faktiskt åker ända från USA vill jag jättejättegärna se dem! Så det är vad jag sitter och drömmer om idag...

Dessutom är jag småsugen på Öland roots, delvis för att det kändes så surt att missa det förra året och dels för att den är så himla mysig och verkligen en kontrast till Hultsfredsfestivalen. Kommer det iallafall ett bra band dit kommer jag försöka ta mig dit.

Det är vad jag tänker på nu. Allt för att skjuta upp informationssökningen. Dessutom känner jag mig småsjuk idag. Nu ska jag lyssna på Kalle Baah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0