Jag har för mycket skit för mig

Måste skriva av mig av de små tankarna som både stör och roar mig på samma gång. Det är nämligen så att jag höll på att bjuda på en klänning på tradera igår, och allt såg så bra ut till jag blev alltför överbjuden de sista minuterna. Jag tänkte inte mer på det utan tänkte att "jaja, det finns fler fina klänningar", för att nu idag upptäcka att en av de många bloggerskor jag följer fick den där jävla klänningen.
Som sagt så både störs och roas jag av det, mest tycker jag nog att det var lite roligt hur liten världen är.

Sen har jag också fått min bok om Content Management idag. Sitter och läser för fullt om informationsmodeller och hoppas att jag kommer förstå nånting så småningom. Det är svårt och abstrakt och därför är det också lite tråkigt.

Trevlig helg iallafall ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0