Halvhektisk helg

Nu är det måndag och jag tänker att min helg var stressig, men när jag faktiskt tänker tillbaka så var den inte alls det. I torsdags tog jag mig hem till Torsås för att plocka ihop datorn och massa andra grejer. På fredagen skjutsade mamma in mig till Kalmar, och vi stannade på "second hand"-stället Vågen där jag köpte en bokhylla för 75 kronor. Den ska mor och far köra in ikväll åt mig, och jag får väl ta ett kort på den sen när den är dammad och fylld med diverse skit.
Bella och Mollie hängde också med mig och mamma till lägenheten, men antagligen var det McDonalds som lockade mest. Minus på att jag inte har Disney Channel eller några leksaker, men mångamånga plus på lekplatsen precis utanför!
I fredagskväll var kära Sofia och Elin här och åt pizza. Elin den lilla busen åkte hem till sin familj (eftersom hon pluggar många mil bort), men jag och Fia åt popcorn, kollade på Idol och gick till KM.

Morgonen efter vaknade jag tidigt, och eftersom Thom hade LAN i Smedby åkte jag dit. Jag tog bussen, men när jag kom fram insåg jag att jag tappat mitt öronhänge så Thoms snälla mamma körde tillbaks med mig och vi hittade det (samt lite fika).
På lördagskvällen var det party hos Alexandra med massa Vetlanda-bor, mycket roligt tyckte jag!

Igår, söndag, sov jag på en madrass i Thoms vardagsrum mest hela dagen kändes det som, medan jag slötittade på när Tobbe spelade Portal. Dock var inte jag tröttast; Thom tänkte gå och lägga sig halv åtta (men sen blev han pigg och gjorde inte det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0