Dåliga ord och ingen mening

Det är så himla tråkigt att läsa om folk som ursäktar sig för dåligt bloggande men det var lite det jag tänkte göra nu. Det är himla mycket nu. Eller kanske inte egentligen, men mycket skola iallafall. Läser tjocka böcker, har webcam-möten och skriver rapporter om vartannat. Sen tittar jag på Skins och jag har knappt ens lyssnat på nån bra musik på en vecka!

I fredags var jag och Johanna i Göteborg och festade loss. Om mindre än en vecka åker hon till Australien för ca ett år och jag och Fia funderar på att skippa Göteborg och Håkan Hellström denna helg eftersom det blev så dyrt.

Men hur som helst, jag återkommer när jag har nåt vettigt att säga för det har jag inte precis nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0