Gerilla-möbeltassande

Thom har sprungit runt i flera dagar och "tassat" alla möbler. Alltså satt såna där små kuddar under stolsben och soffor så de inte förstör trägolvet. Jag väntar på att han ska bli rastlös i tassandet och börja fästa dem under TV, perkulator och datormus. Han är nämligen på ett uppdrag: möbeltassar till folket!
Vilket fint jobb ändå, åka runt i Sverige och få landets möbler att glida fritt. Fem spänn på IKEA kan förändra ditt liv.

Samtidigt har min dag sett ut så här:

Jävla fucking dag

Tänkte säga jävla fucking stad

Men det är snarare jävla fucking jag.

Bara för jag glömde nyckeln och la en timmes bussfärd och 13 spänn i sjön, virrade runt på biblioteket, fick huvudvärk av förkylningen, och säkert mer än så. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0