Ojaja en sån onsdag

Idag har jag varit duktig! Suttit på Kalmar högskolebibliotek och läst studentlitteratur för fulla muggar! (Eftersom jag inte hunnit få bokjäveln jag beställt och för att de endast hade två (!) referens-ex).Så nu är jag full med information om hur man kan utforma webbsidor, e-handel och yttrandefrihet, ojaja!

Tycker därför att det är dags att unna mig ett avsnitt av Skins. Eller kanske till och med Weeds. Tanken var att jag skulle på Friskis-pass om en halvtimme men jag var på ett igår och det var det gamla sommarpasset som alla som var där redan kunde så jag tänkte att jag väntar till nästa vecka då nya passen börjat gå. Har träningsvärk i mage och armar och allt, ojaja (igen) och jag är sjukt godissugen, ojojoj!


Förresten så älskar jag ljuset i den här bilden på mig och Fia! Johanna är fotografen.

Kommentarer
Postat av: Fia

Du är duktig du Lisa, du förtjänar en chokladbit ;P



Hoppas ni får skoj i härliga Göteborg, så kanske vi synes nästa vecka :D

2009-09-11 @ 09:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0