Håller mig sysselsatt

Jag brukar aldrig ha så mycket för mig men den senaste veckan har jag haft fullt upp. Måndag till onsdag har jag jobbat med programmering med mina kära klasskamrater. Jag har också gjort en del hemsidearbete som jag sysslar med och när jag inte jobbat har jag ena dagen fikat med mina favoritflickor och andra dagen gick jag ut drack lite öl med dem. Sjukt stressigt hotelljobb med lite övertid torsdag till söndag och på kvällarna har jag hunnit med 6årskalas, bröllopsdagsfirande och lite grillkväll. Bara i lördags hade jag en ledig, ganska tråkig, kväll, tyvärr, ville gärna se Jakob Hellman men gjorde inte det.

Idag är jag ledig och ska bara ha det fint. Ska packa lite till veckans resa (just det, kommer inte ha en lugn vecka nu heller, kommer hänga i Norrköping och Stockholm onsdag till söndag. Festivalsommaren är inte över, Popaganda är kvar!). Ja, jag vet inte riktigt vad mer jag ska göra, får se vad som dyker upp. Nu började Antikdeckarna på TV, nice!

Och så här soligt och regnmolnigt var det i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0