I kiss you on the brain in the shadow of a train

Jag har suttit i det här rummet två dagar nu
Inte lämnat huset
Legat hopkrupen som en boll i sängen
Funderat på att göra nåt vettigt men jag kan inte
Intalar mig att det är ok att vara apatisk ibland

Dessa mellandagar har aldrig varit bra för mig
Imorgon behöver jag civilisation i form av Johanna
För snart är januari här
Den enda månaden som är sämre än augusti
(Snälla gör den fin för mig, du vet precis hur)

Fuck jag hatar att leva så här
Ändå är det vad jag lever för
Jag vet att jag kommer älska den här tiden i framtiden
Men just nu är det så himla jobbigt att vara jag

Det jag lever för nu är saker att se fram emot:
  • P3 Guld om mindre än en månad
  • Blink 182 i London i sommar
  • Emmabodafestivalen (och andra festivaler)
  • Och allmänt bara vår och sommar åt våra hjärtan nu nu nu

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag samlar också på små saker att se fram emot för att klara vintern. Även om jag just nu trivs ganska bra med all snö!

2010-12-30 @ 09:53:12
URL: http://hallonsemla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0