Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort

Jag känner mig som bilden nedan ikväll. På nåt lustigt sätt. Varit i Göteborg igår och idag och haft det himla trevligt. Fast himla trevligt hade det också varit att stanna kvar på West Coast Riot imorgon.

Fotbollskväll är IngetAttGöraKväll. Är helt mosig i huvudet så kan inte annat än att ligga i soffan och glo på min Google Reader där inget händer. Nynnar på "om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt" för den har jag i huvudet. Och den är bra. Har lust att göra en Spotifylista. Om jag gör det så länkar jag sen.

Imorgon ska jag jobba. 4-6 timmar är helt okej men att bädda sängar är faktiskt väldigt tråkigt. Och jag är dålig på det. Men lite pengar har jag alltid nytta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0