En dag som den här

Idag är det skitväder, men hade det inte också varit det ibland hade jag inte uppskattat gårdagens sol och relativa värme så pass mycket. Min kurs i databaskonstruktion är avslutad och den tjocka mer-än-1000-sidor-långa boken är inlämnad på biblioteket. På torsdag börjar nästa kurs dynamiska webbapplikationer, men till dess ska jag slappa. Och eventuellt läsa lite i den nylånade boken om PHP.

Och om ni undrar vad mer bilden föreställer: Spenatsoppa (asgott, även om det kanske inte låter så), apelsinjuice och två små knäckebrödskex.

Jag har också varit hos Sofias lilla frisörskola och fått hela tre olika uppsättningar! Men all den hårsprayen krävde en dusch så nu är det som vanligt igen.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0