Packningslista för festival

Igår var det två veckor tills det smäller, och i förrgår fixade jag och Alexandra pack-lista! Pepp, pepp, pepp! Så jag tänkte att om ni sitter där och undrar vad man egentligen ska ha med sig på festival, läs här. Också jäkligt bar att ha sparat till Emmaboda senare i sommar... Fyller på om jag kommer på mer!

Kläder
  • Varma kläder till svinkalla nätter
  • Oömma kläder
  • Inte för mycket kläder - man måste ju bära på det också!
  • Lätta, bekväma och och ej vita skor
  • Gärna stövlar

Hygien
  • Tandborste & tandkräm
  • Duschgrejer om man tänkt duscha
  • Resorb
  • Panodil eller liknande
  • Smink om man orkar
  • Plåster

Bra att ha
  • Öronproppar
  • Våtservetter
  • Mobilladdare/extra batteri/solcellsladdare (jag har allihopa!)
  • Badlakan (Om man duschar, eller använd som kudde)
  • Kudde om man orkar bära
  • Sovsäck
  • Liggunderlag/luftmadrass (beroende på vad man orkar bära)
  • Tält
  • Silvertejp (löser alla problem)
  • Tomflaska (för t ex vatten i tältet)
  • Ficklampa (glöm inte batterier!)
  • Snören (för att laga t ex tält)
  • Kamera + batterier (om man inte är rädd för att tappa bort)
  • Lösa pengar (dåligt med bankomater)
  • CD-spelare och skivor om man orkar
  • Mat (t ex bröd)
  • Alkohol
  • Toapapper
Och glöm för fasen inte biljetten!!

Kommentarer
Postat av: a

Lovar att du kommer tacka mig hundra gånger om du orkar ta med dig kudden, en ny uppenbarelse kommer garanterat inträffa :P

Wiie bästa listan!

2010-05-17 @ 17:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0